WHii jag har ett liv. hihihihi


1, PETRAAA
Petra, min näst intill ENDA vän.
Utan dig petra hade jag lika gärna kunnat lägga mig under en stor fet sten och aldrig mer gått därifrån.
Du är minsann en sann vän trots att du inte vill träna arobic-pass med mig på fysiken & även om du hellre ser på supernatrual än att prata med mig:O HAHAH<33333333
Va hade livet vart utan din min älskade kamrat:D???? INgenting...!

2, JAAAAG NINAAA:D:D:D:D
Jag är ju faktiskt skit bra. det är väl den enda anledningen till Varför jag egentligen sätter mig själv på denna omtalade listan... Och tycker ni inte som mig, då får ni sitta där och undra.. 
- Va sjuttom har hon satt sig själv på listan för?

3, MIN DAAATAAA!!!!!!!!!
Den finns där när ja lägger mig, när jag kommer hem fårn skolan, när ja vaknar osvosvosv..
Datan är minsann är go kamrat, va skulle ja göra utan honom??*
Han är SKIT BRA  min data:D:D


1, SVINISEN!!!!
Den ÄCKLIGA svininsluensan.. Ingen kan längra hosta på allmänna platser..
Eller kan, kan man ju alltid men då får man ju faktiskt acceptera att folk flyr för att dom VET att du har smittan.
Jag vet inte om jag har den? Men jag kommmer säkert garanterat få den.
Men jag kan säga er att om ja får den ska jag smitta er alla!..
Det är ju tråkigt att gå runt med svinis själv. 

2, MEN / MÄN? 
Ja menar killar altså äldre killar menar jag... Kom bara inte på stavningen eftersom jag är lite haft utveklingsstörd.
Grejen är ju den att alla MEN altså killar över 25, är ju pedofiler.
Det är min tanke när jag går utanför dörren och ser en MAN efter klockan 6 på kvällen..
Eller nä nu sitter jag här o ljuger, jag ser ALLTID ALLA MÄN som pedofiler.
Inget illa menat men man måste alltid vara på sin vakt. Ja menar, pedofiler är ju inga roliga män.
Kolla bara på FRITZL, han är otrolig?,, 

3, BÖG SKOLAN.
Ja, jag har ovan skrivit att skolan altså är homosexuell...
Kanske inte riktigt de ja ville få fram, men grejen är den att jag hatar skolan så mycket att jag inte finne rord för hur äcklig den verkligen Är.
HOR SKOLAN låter ju som ettt skämt?
Ska man kanske säga PEVARYLTANTENSKOLAN,, då kanske alla "iaf Petra min vän" fattar hur mycket jag verkligen hatar den!,





HISSA ELLER DISSA ni min lista.. Gör som ni vill.
Men grejen är den att va ni än tycker så är min lista sjukt cool:D Precis som jag:D:D HIHIHIHIH!#"

Kommentarer
Postat av: hahaha

hahahaha!

2009-09-04 @ 22:19:34
Postat av: Kent

Mycker bra lista, håller med dig till 100 smarta Nina

2009-09-04 @ 23:34:09
URL: http://kent.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0