Petra & Nina

Grejen med vår blogg är att den är till för alla varelser som kan ha kul på riktigt,
de vill säga, varelser som är lite coola som mig & Petra.
Altså människor och annat folk som inte förstår sig på va "ha roligt" är
ni hör inte hemma här, ni kan dö eller något men här ska ni inte stanna.
HAHA jag är SÅ GLAD att jag fann dig Petra, vi som skrattar åt paitbilderna i veckor,
jag menar, de är ju de som ÄR humor på riktigt..

Våran blogg är så bäst, jag gillar inte att skryta men när jag säger att våran blogg äger de mesta så skäms jag inte ens lite..
Vi är helt enkelt bäst Petra & kan man inte skratta och ha humor som oss då vet ja inte va man ska satsa på asså..
HAHA Det viktigaste i livet är inte att ha ett bra jobb eller att tjäna mycket pengar, det viktigaste är att kunna skratta åt saker som är KUL, de villsäga Allt på våran blogg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0