Meningen med livet

Det sista jag tänker på innan jag somnar, det första jag tänker på när jag vaknar 
& det jag tänker på och ser fram emot varje dag..
- Alla dess underbara måltider, va är det med mat som gör att jag lyser upp och blir lycklig för stunden?
Va är grejen med att man ler lite extra stort när man har en glass i handen?
Va är grejen med att längta efter att frossa?. Är det meningen att det ska vara just
- Meningen med livet?

Tänk en krispig fretarad pommes frites som sakta krossas mellan dina tänder,
ljudet, känslan, smaken. Mmmmmmmmm!

Jag har iallafall hittat min mening med livet "förutom alla självklara och mänskliga vanliga saker"...


Måltiderna är Meningen med Livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0