JAPAN,, NINA & PETRA 2011

PETRA DET ÄR BARA ETT O ETT HALVT ÅR KVAR!!
sen ÄR vi i Japan!* Jag längtar så mycket att jag dör.. Asså dör, jag menar de!

Det är så sjukt mkt vi ska göra.. Jag tänekr på det nästan varje dag! Det ska bli så sjukt kul!
Vi ska äta 10472947497498273492739484729 kg godis varje dag..
Går jag upp 10 kg är det inte okej men de är så det blir helt enkelt. de e sånt man får ta!!:)
JAPANSKA söta saker ska köpas hem i stoora lass!
Vi ska shoppaaaaaa!! VAREJ FUCKING DAG;D
Bada japanska varmkälle bad ska vi dock EJ göra,...
Man måste vara naken då, det är inget jag föredrar.....
Awe.. Hello ketty är överskattat men jag komemr köpa hem en massa kitty prylar ändå. Bara för att vis aalla att jag vart där!
Ehh.. Japp den japanska toaletten kommer vara omöjlig att undvika, den finns överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0