HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

Det kalla skadegöädje va när man skrattar åt andras öde.. MAHAHAHAHAHAHA!!*
Okej jag säger itne att jag gillar skolan, för det är SKAM för mig, det bränner till i hela mitt hjärta när jag säger det så jag tänekr absolut inte säga det, men ibland är min skola helt okej..
Altså rätt ofta, jag går ju faktiskt på en skola där  vi gör feta o riktigt goda saker nästan varje dag..
så därför tänker jag SKRATTA HÖGT Åt alla människor ute i världen som valt någon papetisk linje så som alla dessa NATUR & SAMMHÄLLS linjer jag menar... HUR TÄNKTE NI!??*
HAHAHHAHA
DÄR SITTER NI I SKITEN MED PROV O FYSIK MEDAN JAG ÄTER MIG FET PÅ TÅRTOR:D
Hihi:D
jag blir så glad när jag tänker på att folk sitter och har fysik eller  kemi medan
jag slickar rent mina fingrar från en juvlig vaniljkräm. det är lycka de:D
& JAAAAAAAA:D Detta är dagens bak..
Thres gjorde dom inte jag men de har inte hit i göra(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0