Förlåt men varför?? varför varför varför??

Dog av elchock – på skolresan

Tonårskillen klättrade upp på loket – för att kompisen skulle kunna ta en bild.

Han fick elchock och föll ihop livlös.

– Hans syster och farbror blev vittnen till olyckan, säger Björ Blixter vid polisen i Göteborg.

 


Jag HATAR döden jag hatar att oskyldiga ska få dö men ibland så måste man faktiskt förstå att man egentlgien kan dö... Väldigt Lätt...
Så SNÄLLA LILLA DU SOM DOG IDAG av att du klättrade upp på EN FUCKING TÅGTAK för att ta en bild, snälla lilla vännen varför tänkte du inte lite innan du gjorde de du gjort...
Han var altså 17 år. Jag är sjutton år men jag VET jag FÖRSTÅR att jag inte kommer att överleva om jag Tex kommer från ett 400 meter högt berg, är det jag om är smart eller va då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0