Förlår med VAAH!

Jag är faktiskt INTE rasist för jag acceptera alla människoarter o alla religioner.
Alla har självklart rätt att bestämma själva över sina liv, dock kan jag ha åsikter ibland som
kanske får folk att Tro att jag tycker illa om vissa folk slag men Nej, det är faktiskt inte sant.
Jag har emot enskilda folk inte grupper av dom men nu måste jag trots min långa anti-rasist förklaring säga en sak..
VA SJUTTON HÄNDER?? HELA DENNA VECKAN HAR HELA VÅRAN BAMBA VART FULL AV "mörkhyade männsikor" & FOLK MED SLÖJA!!!..
Asso det är som ett svart hav över hela bamba, asso förlåt men va händer?
Köerna är enorma och det kryllar av folk som snackar ett språk jag inte förstår?
Är det någon speciell vecka eller har dom alltid vart i närheten utan att ja lagt märke till dom?
Det är sjukt asso..
Paulina Friberg sitter på andra sidan bamba, vi får snabbt ögonkontakt o hon skriker över hela bamba..
MIGRATIONSVERKET!!!!! ELLER VAD!?
Grejen är att det är så uppenbart de e inte en, två eller tre araber som kommer det är alltså FULLT man får ingen plats köerna är 50 meter långa till maten eller iof köerna till " INTE FLÄSKKÖTT DISKEN" är full men den är så full att den viker sin igenom i stort sätt hela bamba..
Asså förlåt men vah!:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0