Film toppen

Min egna lilla film top.
STEP BROTHERS.
Behöver jag säga något mer?
Allt är ju baesrad på denhär filmen i stort sätt ja menar
STEPSISTERS HERE WE COME!
Detta är den bästa filmen som finns!
FEM STJÄRNOR!!!!!


TILLSAMMANS...
Man får tycka va man vill om denna filmen men
i själva verkat är de ju en av de bästa filmerna som någonsin gjorts.
Jag tror seriöst jag har sätt den här filmen över 100 gången, o då är det
ingen överdrift inblandad.. Asså serist! Detta är en film men ALDRIG tröttnar på.
FEM STJÄRNIG!!!!!!! Av fem Ofc


HANS & HENNES
Sjukt bra film, JONAS KARLSSON ÄR BÄSTA SKÅDISEN EVER!
HAde han vart lite lite snyggare hade jag vart kär i han o postrat hela mitt rum med honnom.
Jonas Karlsson är min Gud:D
Även denna FEMSTJÄRNIG!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0