Den eviga frågan

VARFÖR I HELA FRIDEN HAR POSEIDON VÄRLDENS MINSTA KUK??
Jag ser poseidon"s kuk" i stortsätt VARJE dag och jag undrar alltid samma sak när jag ser honnom.
Va sjutton har du så litet PENIS för? Jag trodde du var en gud eller något? 
tror jag fel när jag säger att iaf jag trodde att gudarna var rätt "välutrustade?"
Som sagt, har ni någon bra förklaring till Varför så får ni gärna kommentera, jag vill faktiskt väldigt gärna veta. Detta är ju faktiskt ett viktigt diskussions ämne!

Kommentarer
Postat av: ♥Transan/Jonas/♥

Haha men Han blir mer "välutrustad" när det gäller <;

2009-09-22 @ 19:24:36
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: william

han föddes med fitta hahahah d e drf han är nöjd med en snopp på 0.1 cm ehehehheheh

2009-09-23 @ 15:54:37
Postat av: pata

tror det är så att männen förr i tiden inte skulle känna sig utmanande, eller undeerlägsna för att de själva hade liten kuk HAHAH

2009-09-24 @ 17:09:43
Postat av: Anonym

jag vet inte jag tror det har med att dem som satte upp statyn inte tycker man ska skylta med kön osv men det e ju tragiskt att en sådan högt stående man ska behöva gå omkring med i stort sätt ingenting alls.

2012-06-29 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0