Dagens skabb

kuk-Megavideo.
 varför, varför, varför, varför kan man inte bara få se iallafall klart det man tittar på utan att behöva vänta en jävla månad ? är det så mycket begärt? aldrig i mitt liv att jag tänker köpa nått jävla premium bullshit, finns det någon enda person ute i världen som har gjort det? nej.  så vaaarfööör måste dom jävlas + att den sista minuten inte är en minut den är så mycket mycket längre (ja, jag har räknat den) och det är sanning och inte ens kul , utan svinig ondska. är det detta man ska stå ut med om man inte laddar ner? inte okej

EN GREJ TILL ! det står all free också, vadå all free? det sticker verkligen i ögat att se det. typ, du är fri att göra vad du vill , i 72 minuter sen måste du äta bajs i 54. DET ÄR INTE ALL FREE
men nu måste jag sluta skriva för snart kan jag ju kolla igen det står ju faktiskt att det bara är en minut kvar! NEJjusteja i megavideo-world är en minut en kvart, hihi vad busigt då får jag vänta lite till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0