Dagens

Jag ska snart till staden, men tänkte att något måste jag bjuda våra läsare på innan jag sticker och är borde i stort sätt hela dagen... Jag kom inte på något med så var jag ju tvungen att iaf försöka..
Så jag gjorde helt enkelt som jag brukade, jag gick in på google..
Jag sökte först på Bajs, det brukar ju Alltid vara kul, men allt på Bajs förstasida på google har blitt tråkigt för att ja sätt de så många gånger, då slog de mig att JA jag kan söka på SKIT.
& då kom denna bilden upp. Den är äcklig? eller är den rolig?
Jag tycker varken den är rolig eller äcklig om jag ska vara helt ärlig..
Men men.. De nu får ni kolla på Skit hela dagen tills det uppdateras här igen..
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0