ush

Ehh jag sökta på Phytagora på google och fick fram denna SJUKT ÄCKLIGA BILDEN!*
Ehh jag hoppas ni förstår vem denna SK mannnen Är...
Asso Titta på honnom, hade jag gått förbi DET hade jag spottat det i ansiktet med en riktigt fet snorloska!.....
Okej,,,, Mannen på bilden är altså den skyldiga..
Den skyldiga till det värsta brottet någonsin om ni frågar mig..
Det var altså HAN som uppfann den PATETISKA pytagoras sats som man anvender i matte till att räkna ut massan i en triangel elelr va de nu är? Ingen vet väl riktigt va han ville få fram man denna sjukt kassa oanvändbara sats..
Ja menar herregud Du SKAPADE problem för mig..
Du gjorde mitt liv surt, TÄNK så många dagar jag suttit hemma med matteboken och din FULA sats och försökt förstå men inte fattat, tänk så många minuter som gått till spillo..
SKÄMS! & BRINN I HELVETTETS VARMA ELDAR,, DEN PATETISKA IDIOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0