SUPERNATURAL


HAHAHAHAAH! Det bästa jag vet är supernatural och Nina hatar supernatural hahahha Jag minns en gång för längesedan så var supernatural på tv och då ringde jag och väckte Nina och skrek att det var jätteviktigt på tv att hon verkligen MÅSTE kolla för det var verkligen så fruktansvärt roligt , hahahhaha och jag hör de stressade ljuden av när hon kastar sig iväg till sin tv och så hör jag henne kolla HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA Å JAG SKRATTADE HELA VÄGEN TILL BANKEN HAHA NEJ MEN DET var då jag förstod att the best moments in life are for free, och det var också dagen jag förstod det ordspråket.


Kommentarer
Postat av: NINA

HAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!

2009-10-19 @ 16:28:59
URL: http://nijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0