PEEEETRAAAAAAAA

Frågan är ju lite varför du är så dålig på att uppdatera i bloggen?
Ja ser lixom att de två senaste inläggen är av mig. Ja känner mig djupt besviken, ja vill bara att du ska veta de!
& vi har inte träffats på så länge att jagbörjar bli Cp,
jag har ingenting o göra när du lämnar mig så ja har gått hem o lagt mig o svit efter skolan varje dag denhär veckan.
Gått hem ätit sovit vaknat ätit o sen sovit igen, jag känner mig så eländig då!.
Det har gått flera dagar sen vi möttes IRL ja hoppas du förstår att de är en för lång tid för mig petra.
jag har blitt paranoid av saknad, ja sitter här och äter ÄPPLE!
Jag tycker inte ens on frukt men ja tror de har med min saknad att göra.
Frukten som lixom någonstans påminner mig om min kära vän...
Ja du förstår! Men som sagt ja orkar inte träna varje dag men vi får leka ändå.
ja håller på att bli cp petra juuuuu!!!

hihi <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0