HIhi

Så här snygg var jag förra vintern.
& Så där himla kul hade jag & Petra minsann.
Dock är det mindre kul när man kommer in igen o tror att man råkat kissa på sig när de i själva verket är SNÖ som SMÄLT på ens BYXOR.. Det är inte kul, men bättre än Urin? Kanske? eller?
Det är itne kallt ute det är ISTID!*
Snö är kul En dag inte mer men kyla är inte ens kul en dag.
Det suger alltid hela året.. Vi vill ha sol o värme inte kyla..
Va är de bra för egentligen.
Antligen bokstavligen DÖR man på vägen till skolan för att man tatt på sig för lite kläder eller så tar man För varma kläder på sig o svettas så mycket i den att man inte vägar ta av jackan i skolan.
Det är pinsamt ja vet, jag är tjej ja ska inte snacka om sånt här men det är ju faktiskt sant.
O en jacka man haft Hela dagen o svettats i luktar inte ljuvligt som ni kanske trodde?
Det luktar så att säga "mindre gott".
Vart är julen? Det ända på vintern vi längtar efter, preccenterna? Längtar efter att de ska vara snö på jul "vilket det självklart aldirg blir" och jag kan sätta pengar på att de inte blir någon snö på jul i år heller ja menar.. Varför i år?*
Jag fryser som ett as nu hur ska jag då klara mig hela december - jaunari?
Är det meningen att man ska överleda båda dom månaderna?
November också? En skabsen månad när det gäller kyla.
Ush & Fy. Jag fryser om mina händer.. Ja ska nog ta o lägga mig under ett varmt täcka o kolla på världens bästa programm Bonde söker fru..

PETRA(L) BONDE ROGER:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0