Herregud!

Lilla vännen jag tycker så synd om dig.. Om du hade dött hade jag nog tyckt Lite lite synd om dig men snälla lilla du sluta klaga på en liten mini stöt som du säkert bara inbillat dig..... Va glad att du lever Kvinna!
& se inte så sur ut på bilden! De finns värre saker man kan råka ut för lilla du, Kan slå vad om att du hade skickat in en precis lika sur bild på dig själv med ett tomt glasspaket där rubriken lyder: Min glass tog slut när jag ätit upp den..
Förlåt men sluta va sån tönt!
Anneli Morin.

Fick stöt av mobilen

Anneli Morin, 36, fick en obehaglig upplevelse när hon pratade i sin mobiltelefon i morse. En kraftig elstöt gick igenom hela axeln och ut i fingertopparna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0