Dagens INTE OKEJ

Varför har dom valt att inte visa jackass idag ? det låg ju liskom inplanerat i min kväll och nu vet jag inte vad jag ska göra.
Men dagens INTE OKEJ går inte till att dom inte visar mitt program utan det går till programmet dom visar istället. Det är altså en vithårig gammal killbill kines-fighter som är stjärnan, och sedan så är det massa fula skabb som ska plåga sig själva så de får ont men dom får inte skrika eller prata. Grejen är att det är så förbannat tyst hela tiden, nej vänta ! det är VERKLIGEN inte tyst. Inte ens grejen med programmet lyckas de med, för man tvingas lyssna på deras vidriga ljud dom ger ifrån sig. Topp två över det värsta ljuden är nummer ett: När dom andas och två: när dom skrattar tyst : SHSHSHSSHSHHSHSHSHSHSHSHHSHSHSHSHSHSHSHHSHS är theme-ljudet genom hela programmet. SHSHSHSHSHHSHSHSHSHSHHSHSHSHSHHSHSHSH. 
sedan är det ju inte jättebehagligt att lyssna på när dom rör sig heller för då låter det som en blandning av skratt och andning. 
okej man måste kanske inte måste kolla på det men det räcker att zappa förbi det så blir man sur, faktiskt


INTE OKEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0