är de en myt?

Att man kan få cancer av att ha laptopen i knät, mobilen i fickan eller snacka i telefon för länge?
Ja har så länge undrat... Eller egentligen har jag inte undrat, ja har lixom tatt de för givet, asso att man får de.
Cancer hit o cancer dit, va vill en äckliga cancern egentligen? Ja har så länge undrat va den vill?*
Cancer är lite som pedofiler, våldtäktsmän eller ormar, de gör inte världen något gott.
Varkligen ingenting bra.
Personligen tycker jag att man kan avlägsna allt obehövligt från världen!*
Annars dåå?...
ja sitter patetiskt nog framför tvn och kollar på körslaget, de suger men jag har ingenting annat att göra för Petra har lämntat mig alldeles ensam. hihi.. Stackars lilla mig va:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0